Våg å gi gulvet et fantastisk løft med den nye og testvinnende* gulvmalingen Perform+ Diamond Floor.

Nå lanserer Nordsjø den ultimate best-i-test vinneren* - gulvmalingen Perform+ Diamond Floor. Den nye gulvmalingen er lett å påføre, har ekstremt god dekkevne og gir en overflate som er utrolig motstandsdyktig mot riper og flekker. Å male gulvet kan føles som et stort skritt å ta, selv for erfarne gjør-det-selv entusiaster. Å male vegger virker innlysende og enkelt når det er på tide å fornye. Men gulvet! Tør vi virkelig å ta fatt på gulvet? Med Nordsjö Perfom+ Diamond Floor er det lekende lett, og du får et pent og slitesterkt gulv.

Tenk hva litt maling kan gjøre! - Når vi ønsker litt forandring hjemme er ofte vår første tanke å male veggene. Men du kan gi hele hjemmet et løft ved også å gi gulvet en ny farge. Husk da på at gulvet trenger maling med god slitestyrke, som kan ta i mot hverdagens påkjenninger. Velger du testvinneren* Perform+ Diamond Floor er du trygg.

Er det på tide å utfordre deg selv med en ny farge hjemme? Hvis du lar fargen på gulvet dominere og holder vegger og tak i en nøytral fargesetting, fremheves innredning og interiør. Et mørkere gulv gir en stabil og sikker følelse. Med en lysere farge vil rommet oppleves større og lysere.

Nordsjø Perform+ Diamond Floor er en vanntynnbar, halvblank og slitesterk maling som kan brekkes i alle farger. Den er utviklet for innendørs bruk på tre, betong, og laminatgulv, som utsettes for normal slitasje i private boliger.

- Vi i Nordsjø er stolte av å kunne levere en nyskapning som denne gulvmalingen er. Vi er opptatt av miljøvennlighet uten å ofre kvaliteten. Den nye malingen er svanemerket, og samtidig utrolig slitesterk, sier Trond Riise, teknisk sjef i Nordsjö.

Nordsjø Perform+ Diamond Floor oppfyller samtlige krav til en utmerket gulvmaling:

• Ekstra motstandsdyktig mot riper og flekker
  • Utrolig god dekkevne
  • Lett å påføre
  • Kan brekkes i alle farger
  • Miljømerket med svanen

* - Sveriges ledende forskningsinstitutt SP (Sveriges Tekniska Forskningsinstitut) har testet 8 gulvmalinger fra Nordens ledende malingsleverandører og resultatet viser at Nordsjø Perform+ Diamond Floor er testens store vinner.

Nordsjö-varemerket har sitt opphav i Nordström & Sjögren AB, som startet opp virksomheten allerede i 1903. I dag er Nordsjö et av Nordens ledende og mest nyskapende varemerker. Vi har et sterkt fokus på å utvikle og fremstille produkter som ivaretar miljøet – vår ambisjon er alltid å ligge ett steg i forkant av bestemmelser og krav i samfunnet. Ved anlegget i Sege utenfor Malmö, som er Nordens største, utvikler og fremstiller vi maling, lakk, sparkel og beis for både privatforbrukere og yrkesmalere. Nordsjö er en del av AkzoNobel-konsernet, verdens største malingsleverandør.

AkzoNobel er verdens største malingsleverandør og en ledende produsent av spesialkjemikalier, bygglim og limsystemer. Vi forsyner bedrifts- og privatkunder verden over med nyskapende produkter og satser hardt på å utvikle bærekraftige løsninger for våre kunder. Blant våre anerkjente varemerker er Eka, International, Nordsjö og Sikkens. Vi er representert på Global Fortune 500-listen og blir stadig rangert som en ledende aktør innen bærekraftig utvikling. Konsernets hovedkontor ligger i Amsterdam, og vi opererer i mer enn 80 land og har 47 000 engasjerte medarbeidere.