NM Herrer i Haugesund

Til helgen skal de 16 beste norske lagene konkurrere om kongepokalen og NM tittelen for herrer. Turneringen finner sted i Kuleisen, som er Haugesund nyeste idrettsanlegg med både skytebane og firebaners curlinghall. Haugesund CK som står som vertskap og arrangør sammen med Norges curlingforbund har virkelig tatt oppgaven på alvor og har lagt opp til et stort og flott mesterskap.

Blant lagene som kommer er Ulsrud fra Snarøen CC og lag Minera Skifer påmeldt. I tillegg kommer vinneren av NorgesCupen sammenlagt: lag Oppdalsbanken/Mellemseter, Juniornorgesmesterne lag Toyota Bilia/Ramsfjell, seniornorgesmesterne lag Andreassen.

I tillegg til kongepokal og norgesmestertittelen tar også vinneren av turneringen med seg VM billetten til årets VM herrer i Lethbridge, Canada 20 - 27 april.

Er du i eller i nærheten av Haugesund: ta turen til Kuleisen i helgen å se landets beste curlere gjøre det de kan best.