Invitasjon til åpen kampsportsamling i Beijing i sommer

I sommer er det planlagt en større skandinavisk treningssamling for kampsportutøvere på Capital University of Physical Education and Sports i Beijing i tidsrommet 7.juli til 27. juli. Det er et av
de mest anerkjente sportsuniversitet i verden. Les mer om universitet HER og se filmen.

Det vil bli trening for følgende idretter : Taolu, sanda, taekwondo, karate, Taiji og Qi Gong.Det blir ikke ren karatetrening, men karate, Thai-boksing (muay-thai), Kickboxing og  jujutsu kan trene sanda.

Takket være det samarbeidet som Norges Kampsportsforbundet har med det Svenska Kung fu och Wushuförbundet   samt Stockholms Wushu Institutt (SWI), og Fredrik Yderstrøm som studerer på skolen i Beijing har vi vært så heldige at vi har fått veldige gode priser på trening og studier i Kina.

Takket være det samarbeidet kan vi tilby alle en kvalitetssamling til en meget rimelig pris. Prisen for overnatting, trening og mat for 3 uker koster ca kr 5.200,-. Fly og visum kommer i tillegg.

Er du smart kan du kombinere treningssamlingen med noe ekstra feriedager i Kina. Vi har skandinaviske ledere som snakker kinesisk som tar seg av alt det praktiske på stedet. På grunn av planleggingen må vi ha en tilbakemelding innen 28. april om dette er noe som du vil være med på eller ikke.

Etter at påmeldingsfristen er gått ut vil du får nærmere informasjon og da vil det komme en bindene påmelding.

Påmelding HER

linken er under her