Invitasjon til Combat Camp på Vallhall i Oslo 6.-8. september

Vi har gleden av å kunne invitere deg til Combat  Camp for Taekwondo i både kamp og mønster. Her vil kadetter, juniorer, seniorer og ikke minst trenere få veiledning, inspirasjon og ny kunnskap fra noen av de beste trenere i verden.

Klasser
Vi har klasser fra 11-13 år, fra 14-17 år og klasser for de over 18 år.

Seminar
På fredagen vil det bli arrangert to seminarer om det siste innen kamp og mønster. Begge seminarene starter klokken 18:00 på Rica Helsfyr. Gå ikke glipp av dette

Olympic trening
På lørdag og søndag arrangeres det trening i Vallhall, rett ved Rica Helsfyr, i kamp og mønster. Noen av trenerne som kommer er:

*Ky To Dang tidligere EM og VM mester, og ansvarlig før mønster konkurranser i WTF og ETU
*Alberto Jo Lee, har medaljer fra VM og EM i mønster.
*Philippe Montosi EM vinner i mønster i klassen 50.-59 år
*Michael Jørgensen OL-trener og ansvarlig for tekniske idretter på Olympiatoppen
* Dr. David Cook OL-trener for Norge
* Jesus Ramal OL-trener, Finland
* Martin Kitel OL-trener for boksing
* Raik Tietze, tidligere verdensmester og ansvarlig for talentuvikling i kampsportforbundet
Flere trenere kommer

Vis deg frem
Samlingen er en kjempefin arena for alle kampsportutøvere uavhengig av gren og stilart. På slutten av året vil Kampsportforbundet søke etter utøvere som har viljen og en drøm om å delta i sommer-OL i 2016, uansett hvilken kampsport de trener.

Andre ting som vil skje på Combat Camp
Wang Toppidrett vil være der med informasjon om WANG Toppidrett. Smart Karriere vil være der med informasjon om karriereplanlegging. NEH vil være der med stand og selge de nye og tøffe profilklærne til kampsportforbundet. Det kommer også andre spennende samarbeidspartnere.

Overnatting
Forbundet har gjort spesialavtale med Rica Helsfyr Hotell som ligger i gangavstand fra Vallhall slik at alle som deltar på Combat Camp får rimelig overnatting. (se invitasjon)

Påmelding og registrering
Det er to måter og melde seg på :

Alle utøvere fra utlandet og enkeltutøvere/trenere etc. kan melde seg på HER direkte

Alle medlemsklubber i kampsportforbundet kan melde på en eller flere deltakere  HER Medlemsklubber har fått en spesialavtale som går ut på at for hver femte deltager de melder på får de med en person gratis.

• olympic