Tough TG-870 er tøffingen som gir deg et vidt blikk på verden

Olympus Tough TG-870 er tøff nok til å være med over alt – vanntett ned til 15 m**, støtsikker opptil 2,1 m***, knusesikker opptil 100 kg****, støvtett og frostsikker ned til -10°C**** - noe som gjør den til den perfekte, bekymringsløse elektroniske loggboken for alle eventyrene dine.

TG-870-eiere nyter også fordelene med Olympus OI.Share og OI.Track, som gir deg mulighet til å fjernstyre kameraet med smarttelefonen din via WiFi og dele geo-merkede bilder på sosiale medier – fra så å si over alt, uten bruk av en PC.

Kameraet har også det videste vinkel zoomobjektivet som er tilgjengelig i klassen for vanntette kompaktkameraer (21-105mm*). Ikke bare det – det er lettere enn noen gang å plassere deg selv midt i bildet, takket være den selfievennlige designen som inkluderer en vippbar tre tommer stor, 920 000 punkters skjerm og frontknapp som fungerer som en alternativ utløser, støttet at en Selfie-modus som kompenserer for fordreininger i ytterkant av bildet ved vidvinkelopptak.

Sportsfotografer vil elske Sport Burst- og andre sportskameramoduser, som fanger all som skjer. Kameraets utvidede utvalg av kunstfiltre vil appellere til den kreative siden din også.

Olympus Tough TG-870 har en veiledende pris på 2990 kroner og kommer i løpet av april.

• Kino, film, foto