ONEPARK overtar parkeringsdriften på Stortorvet i Kongsberg

ONEPARK ønsker å takke Salto Eiendom for tilliten og ser frem til å komme i gang med kundevennlig parkering i hjertet av Kongsberg.

Stortorvet ligger strategisk plassert i Kongsberg sentrum. Med E134 på den ene siden og byens gågate på den andre, samt gåavstand til buss og togforbindelse, er senteret svært godt tilgjengelig for kundene. Den sentrale beliggenheten gjør Stortorvet til et hverdagssenter for byens befolkning og de 8000 som hver dag pendler til og fra ITparken. I tillegg er Stortorvet et regionssenter og et populært stoppested for turister og hyttefolk.

Parkeringen på Stortorvet vil driftes med AUTOPAY. Det vil si at bilskilt registreres ved inn og utkjøring og man betaler når man drar. Da kan man nyte tiden på senteret uten å bekymre seg for parkering.

Det lønner seg å være registrert kunde. Ved første besøk i betalingsautomaten kan man velge "Betal og husk meg" eller man kan registrere seg her.

Ønsker man ikke å registrere seg kan man gjøre opp for betalingen i automaten når man skal dra eller i ONEPARKS nettløsning innen 48 timer. Alternativt kan man, uten å foreta seg noe, få tilsendt faktura i posten. Oversikt over inn- og utkjøringer samt betalingshistorikk finner man på min.onepark.no.

• Bygg, eiendom

• parkering
  • kjøpesenter

ONEPARK ble etablert i 2012 og eies av Indigo Parking Group AS (IPG). Hovedkontor er på IT Fornebu i Martin Linges vei 25 på Fornebu. Ledergruppen i ONEPARK har samlet over 100 års erfaring med utvikling og forvaltning av parkeringsvirksomhet. Vi benytter vår lange erfaring til å tilby en enkel, praktisk og fornuftig parkeringstjeneste for alle.

Leif Nymoen

Pressekontakt Adm. Direktør