​ONEPARK tar over parkeringsdriften ved Holmenkollen Park Hotel

Bommene i parkeringsanlegget ved Holmenkollen Park Hotel skal vekk. Fredag 08.06 er det ikke lenger behov for bommer og billetter. ONEPARK tar over og installerer Autopay med oppstart allerede fredag. Det har vært utrolig spennende å installere på denne ærverdige lokasjonen og med bare to uker på installering så har prosessen gått rekordraskt.

Holmenkollen Park Hotel er et fantastisk tilskudd til vår portefølje. Et landemerke i Oslo med utrolig utsikt 350 meter over hovedstaden og en av byens beste restauranter.

Utsikt fra Holmenkollen Park Hotel

Med Autopay leses bilene inn og ut automatisk med kamera. Betalingen gjør du til betalingsautomaten når du skal dra. På automaten kan du samtidig registrere deg og parkere sømløst i alle ONEPARKs Autopay-anlegg uten å tenke på klokka, billetter eller bøter.

Dersom du glemte å betale før du dro kan du alltids innen 48 timer betale for din parkering på nett. Logg deg inn på autopay.io og tast inn registreringsnummeret på bilen.

Her kan du også registrere deg på forhånd slik at du slipper å foreta deg noe som helst når du parkerer i et Autopay-anlegg.

Alternativt kan man vente på faktura i posten, men da er det viktig å merke seg at det vil tilkomme et administrasjonsgebyr i tillegg til parkeringsavgiften.

Vi i ONEPARK takker Scandic Holmenkollen Park Hotel og Pandox for tilliten og gleder oss til å tilby sømløs og bekymringsfri parkering på toppen av Oslo i tiden fremover.

• Bygg, eiendom

ONEPARK ble etablert i 2012 og eies av Indigo Parking Group AS (IPG). Hovedkontor er på IT Fornebu i Martin Linges vei 25 på Fornebu. Ledergruppen i ONEPARK har samlet over 100 års erfaring med utvikling og forvaltning av parkeringsvirksomhet. Vi benytter vår lange erfaring til å tilby en enkel, praktisk og fornuftig parkeringstjeneste for alle.

Leif Nymoen

Pressekontakt Adm. Direktør