Flisekompaniet åpner nytt proffsenter

Nytt proffsenter i Oslo Etter flere år med god vekst og mange fornøyde kunder, har Flisekompaniet besluttet å utvide sitt konsept med et eget proffsenter i Østensjøveien 9 på Bryn i Oslo. Flisekompaniet vil satse tungt på et innholdsrikt proff -og kompetansesenter, der hele det store lagerførte flisutvalget fra Flisekompaniet vil bli eksponert. I tillegg vil kundene få et utvidet verktøysortiment med alt det proffen trenger for å gjøre jobben. Proffsentret vil også fokusere på kurs, faglig kompetanse og faste rådgivere til de ulike kunders behov og ønsker. Flisekompaniet flytter inn i Ahlsells tidligere profflokaler på Bryn.

Åpning: Fredag 1. september klokken 07.00 Sted: Østensjøveien 9, Bryn Oslo

Flisekompaniet er en landsdekkende kjede innen fliser og tilbehør. Kjeden tilbyr et bredt vareutvalg av produkter til proff, forbruker- og prosjektmarkedet. Kjeden har 26 utsalgssteder fra Alta i Nord til Stavanger på Sør- Vestlandet og 190 medarbeidere leverer alltid den beste servicen for en god handleopplevelse. Sluttomsetningen i kjeden var på 540 millioner kroner i 2016. Flisekompanikjeden eies 100 % av Optimera AS.

For informasjon kontakt:

• flis
  • nyåpning
  • proff
  • flisekompaniet
  • optimera

Optimera er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med mer enn 160 utsalgssteder og 10 milliarder kroner i omsetning. Virksomheten innbefatter Optimera Proff, Optimera Handel, Optimera Logistikk, Optimera Byggsystemer og kjedene Montér, Flisekompaniet og Byggi.

Optimera er en del av det internasjonale konsernet Saint-Gobain, som har 170 000 medarbeidere i 67 land og er Europas største distributør av byggevarer.