Invitasjon til presentasjon av Orklas resultater for 3. kvartal 2019 torsdag 24. oktober

Pressemelding   •   okt 10, 2019 10:07 CEST

Orkla offentliggjør resultater for 3. kvartal 2019 torsdag 24. oktober kl. 07.00. Kvartalsrapporten og presentasjonsmaterialet blir samtidig gjort tilgjengelig på www.orkla.no.

Presentasjon av resultatene holdes kl. 08.00 i Orklahuset i Drammensveien 149 på Skøyen i Oslo. Presentasjonen, samt påfølgende Q&A, holdes på engelsk og kan sees direkte via webcast på www.orkla.no eller følges på telefon: +47 21 03 33 95 med pinkode: 1661193.

De som ønsker å delta på presentasjonen bes registrere seg på forhånd ved å sende en mail til: info@orkla.no. Oppmøte kl. 07:45 i Orklahusets resepsjon for utdeling av adgangskort.

Orkla ASA
Oslo, 10. oktober 2019