Her er årsrapportene for 2018

Nyhet   •   apr 01, 2019 08:51 CEST

Årsrapportene til Oslo Pensjonsforsikring (konsern) og Oslo Forsiking er nå klare.

Rapportene er lagt ved som vedlegg (se relaterte dokumenter under).

Ønsker du mer informasjon om selve årsresultatet for konsernet, finner du dette i vår tidligere nyhetssak fra februar 2019 her: Godt resultat i et krevende marked

Kontaktpersoner:

Oslo Pensjonsforsikring:
Administrerende direktør: Åmund T. Lunde
Telefon: + 47 917 917 81
E-post: amund.lunde@opf.no

Oslo Forsikring:
Administrerende direktør: Hanne Myre
Telefon: + 47 902 50 245
E-post: hanne.myre@opf.no

Oslo Pensjonsforsikring AS er blant Norges fem største livsforsikringsselskap og er nest størst innen offentlig tjenestepensjon. Kundene er Oslo kommune, en rekke aksjeselskap eid av kommunen (Sporveien, Ruter, Oslo Nye Teater m.m.), Oslo universitetssykehus og andre helseforetak i Oslo-området. Oslo Forsikring AS tilbyr forsikring av bygninger, kjøretøy og ansvar til kommunen, kommunale foretak og kommunens aksjeselskap.

Målet er å sikre Oslo kommune lavest mulig pensjons- og forsikringskostnader. Konsernet er blant de største ikke-statlige kapitalforvalterne i Norge og avkastningen på forvaltningen av pensjonsmidlene er høyest i bransjen over mange år. Driften er effektiv med gode og moderne selvbetjeningsløsninger både for bedriftskundene og personkundene.

Les mer om Oslo Pensjonsforsikring på www.opf.no

Besøk også vårt nyhetsrom på Mynewsdesk

Kommentarer (0)

Kommentar