Påskesol og Elgetreff i Oslo Vinterpark

Nå er det ikke lenge igjen til den etterlengtede påskeferien. Akkurat nå stråler sola i Oslo Vinterpark og vi gleder oss til en etterlengtet påske fylt med ski, kakao og god stemning!!

Underholdning for barna
Det er nemlig meldt drømmeforhold i Oslo Vinterpark i påskeferien. Sol og silkeføre venter i bakken. Sving innom familieområdet og treff Elgen Eldar - han er ute med små overraskelser til barna hele påsken. Vi slår dessuten på stortromma og lanserer tidenes påsketilbud med "4 for 1" på minigruppe instruksjon. Inviter familien, noen utvalgte venner eller et par kolleger som trenger en pause på jobben.

Snowboardcoacher inntar bakken
Er du en av de foreldrene som har dårlig samvittighet for at du må jobbe i påsken? Vel, vi har drømmetilbudet for jobbeglade foreldre med parksulte ungdommer. «Mellomdagene» i påsken kjører vi SpringCamp med våre beste park- og snowboardcoacher. De er klare for å dele triks, inspirere og motivere til å tørre mer.

Litt lenge siden du har vært i utstyrsboden?
Det er sikkert mange som har spart den store ski opplevelsen til påsken. Men så kommer dagen da alt skal prøves og pakkes - barna har vokst ut av skistøvlene, eldstemann har for korte ski og dine egne ski er like gamle som bestemor. Og vi vet alle at opplevelsen i stor grad er avhengig av utstyret! Slapp av, vi kan glede dere med at vi nå selger ut årets modeller av demoski til under 50 % av ordinære priser.

Ønsker alle velkommen til glade dager i påsken!

• lidenskap
  • slopestyle