Familiedag med mange gratis aktiviteter til store og små

Søndag 28. juni inviterer vi til familiedag i Oslo Sommerpark.

Det blir offisiell åpning av vår helt nye lekeplass, prøvekjøring av segway også får vi besøk av musiker, buktaler og tryllekunstner Haakon Esplo.

Dagens program:
12:00 Lekeplassen åpner
12:00-14:00 Ansiktsmalerne rigger opp i teltet
12:00-15:00 Din Segway inviterer til kjøring på bane og offraod med Segway
14:00-15:00 Haakon Esplo holder familieshow for store og små

"Forrige familiedag var en super-suksess med over 1000 besøkende i parken. Vi håper mange tar turen opp til Oslo Sommerpark på søndag - eller Byens Lekeplass som vi liker å kalle det", sier markedssjef Hanne Norstrøm-Ness. "Her blir det mange gratis aktiviteter for både barn og voksne"

MER FOR DE MINSTE
Småbarnsfamilier og barnehager er på hyppig besøk i sommerparken. Vår knøtteløype Balder har vært veldig populær tidligere år og denne sommeren utvider vi med ny lekeplass for de minste.

SEGWAY
Sammen med Din Segway skal Oslo Sommerpark tilby Segway-kjøring på hinderbane og offroadkjøring i skogen. tilbudet er primært til forhåndsbookede grupper som bedrifter, utdrikingslag og vennegjenger, men på søndag legger vi opp til gratis test for alle besøkende. Rå opplevelsen - midt i skogen!!

TRYLLEKUNST OG BUKTALER
På søndag er vi svært glade for å ta imot Haakon Esplo for gratis familieshow i Oslo Sommerpark. Haakon er musiker, buktaler og tryllekunstner og han gjennomfører show med mye humor og musikk.

Alle aktiviteter i dagens program er gratis. Ønsker du å klatre i parken er denne åpen som vanlig, og billetter og utstyr leies inne på Toppsenteret. Husk at det kan være lurt å bestille klatrepass i god tid. Det er også mulig å sette seg på venteliste når dere kommer til parken hvis dere har lyst på en impulsiv tur :) Venteaktivitetene er mange.

Vi fyrer opp grillen og setter vaffelpressa i gang. Håper vi sees!

"Denne uken er vi også i gang med årets første Sommercamp", legger Hanne til. "Vi fyller 5 dager med latter, samhold og ny mestring. Her får barna teste alt fra klatrepark og RC-bane til fiske og orientering. Nye opplevelser i skogen hver dag!"

Det er fremdeles ledige plasser igjen på Oslo Sommercamp: http://www.oslosommerpark.no/oslo-sommercamp

Oslo Sommerpark åpnet i 2012 og har siden åpning hatt en eventyrlig vekst. Parken har opplevd ca 30% besøksvekst hvert år og håper å ta imot over 40.000 gjester i sine attraksjoner denne sommeren. Parken åpnet 18. mai og holder sesongåpent til 11.oktober 2015

• oslo
  • familie
  • oslo sommerpark
  • klatring
  • høyt&lavt
  • segway
  • haakon esplo
  • tryllekunst
  • buktaler
  • ansiktsmaling
  • trening

Tryvann Skisenter AS eier og driver anleggene i Oslo Vinterpark, Oslo Sommerpark samt Varingskollen Alpinsenter. Om sommeren finner nesten 40.000 gjester turen ut i trærne, og om vinteren har skianleggene over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo området. Oslo Vinterpark, Tryvann er 5. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting. Anleggene tilsammen har ca 280 000 besøk per år.