Oslo Vinterpark åpner i dag (tirsdag) kl 16:00

Snøen laver ned og folk er klare for å komme seg ut!
Det er en glede å annonsere at vi åpner anlegget for sesongen i dag (tirsdag) kl. 16.00.

I første omgang åpner Tårnbakken i full bredde og bygger opp 2 stk hopp og 4 stk bokser for alle som vil ha litt luft under skiene eller brettet. Åpningsdagen holder vi åpent til kl 22, og har vanlige åpningstider fra onsdag (ukedager 10-22, helg 10-17)

"Det er utrolig godt å ønske gjester velkommen i dag" sier daglig leder Mikael Linnander. "Ivrige Oslofolk har skrap på dørene i mange dager og vi vet at det er mange som smiler ekstra stort i dag."

Vi jobber hardt for å åpne Hyttli og Nybegynnerområdet allerede til helgen. Hyttli vil åpne uten parkelementer frem til vi har produsert nok snø til hoppene, men bakken gir mulighet for variert kjøring i anlegget. Nærmere informasjon kan vi gi i løpet av ettermiddag. For siste status se gjerne vår artikkel Status Snøproduksjon.

Det er også en stor glede å starte vår første sesonguke med et kvalitetsevent for barn og unge. Søndag 15. desember kl 12:00 ønsker vi nemlig velkommen til TAC jr (The Arctic Challenge jr) - en lavterskelkonkurranse der alle mellom 8 og 12 kan delta. Hele familien er invitert til vinterlek, underholdning og økologisk mat. Terje Håkonsen er en av initiativtagerne til TAC jr og han er selvsagt til stede for å inspirere små og store barn på søndag.

Vi har 30 % rabatt på dags- og kveldskort helt til vi åpner flere løyper i anlegget.
Ønsker alle snøentusiaster velkommen til åpning. Nå kan vi endelig leke i snøen igjen!

• skiglede
  • oslo vinterpark
  • tryvann
  • snowboard
  • ski
  • sesongåpning

Tryvann Skisenter AS eier og driver skianleggene i Oslo Vinterpark, Oslo Sommerpark samt Varingskollen Alpinsenter. Om vinteren har skianleggene over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo området. Oslo Vinterpark, Tryvann er 5. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting. Anleggene tilsammen har ca 280 000 besøk per vintersesong.