Påskekarneval, ansiktsmalere og familieskirenn

Påsketid er familietid. Påskeaften inviterer vi derfor til hyggelige familieaktiviteter i Oslo Vinterpark.

Karneval!
Alle barn (og gjerne voksne) oppfordres til å kle seg ut. Vi lager familieskirenn og morsomme aktiviteter for store og små. Grillene tennes, elgen kommer og vi ønsker alle velkommen - med eller uten ski.

Familieskirennet starter kl 12:00, og vi håper på mange ivrige deltakere. Det blir medalje til alle og flotte premier fra flere av våre samarbeidspartnere. Både Sweet, Kask, Fri flyt, Playboard, DN, Viking Redningstjeneste med flere har grad dypt i premieskapet.

Våre ansiktsmalere står klare i teltet for å sikre ekstra mange tigere eller fantasimonster i anlegget - gratis for alle :)

Ønsker hjertelig velkommen til glad påskefest hos oss lørdag 19. april.
Det er myke og fine påskeforhold i bakken og meldt strålende sol hele helgen!

Oslo Vinterpark holder åpent 10-17 denne uka. Siste åpningsdag er søndag 20. april.

Psssssst!. Alle utkledde barn får gratis heiskort. Bruk kodeord "påskemonster" i kassa :)

Tryvann Skisenter AS eier og driver skianleggene i Oslo Vinterpark, Oslo Sommerpark samt Varingskollen Alpinsenter. Om vinteren har skianleggene over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo området. Oslo Vinterpark, Tryvann er 5. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting. Anleggene tilsammen har ca 280 000 besøk per vintersesong.