Sunn og aktiv 18.mai-aktivitet!

Pressemelding   •   mai 15, 2014 06:55 CEST

Søndag 18. mai åpner klatreparken i Oslo Sommerpark.

Etter fjorårets suksess med over 30.000 besøkende, er både gleden og forventningene store når portene åpner i Oslos største utendørs aktivitetspark. Det ser allerede ut som denne sommeren blir vel så bra - flere dager er utsolgt, og pågangen fra utdrikningslag, bursdagsplanleggere og ikke minst bedrifter er stor.

"Etter en innholdsrik 17.-mai feiring håper vi mange finner turen opp i klatreparken. Hva er vel bedre enn en aktiv dag i skogen etter trengsel, folkehav og hyppig bruk av 17.-mai tuter?" sier Espen Bengston, daglig leder i Oslo Sommerpark. "Hos oss kvitrer fuglene i skjønn harmoni med lyden av zip-lines og oppspilte hvin" legger han til med et smil.

Du trenger ikke å være supermann for å begi deg ut i klatreparken - her er det løyper tilpasset alle ferdighetsnivåer. Mestringsgleden og jubelropene er høye!

Så hva er en klatrepark?
En klatrepark består av ulike hinderløyper festet i trærne. Løypene består av hindre, nett, gyngebroer, tuneller, stiger, balanse- og tau-elementer, med mer. Hindrene er fra 0,5 - 20 meter over bakken. I vår klatrepark finner du 900 meter zip-lines og over 140 elementer som er fordelt på 9 løyper med ulik vanskelighetsgrad. Vår lengste zip-line er over 150m og går 20m over bakken.

Klatreparken er for alle - enten du er 5 år eller 85 år. Vi er overbevist om at sunne uteaktiviteter og mulighet til å teste egne grenser, vil gi en vellykket dag med mange gode opplevelser. Oppspilte hviiiin er hverdagskost her hos oss. Latteren sitter løst og morsomme historier skapes.
Velkommen!

Tryvann Skisenter AS eier og driver anleggene i Oslo Vinterpark, Oslo Sommerpark samt Varingskollen Alpinsenter. Om sommeren finner over 30.000 gjester turen ut i trærne, og om vinteren har skianleggene over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo området. Oslo Vinterpark, Tryvann er 5. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting. Anleggene tilsammen har ca 280 000 besøk per vintersesong.

Kommentarer (0)