Mora Cera Duo - Berøringsfri kjøkkenkran fra Mora Armatur

En kombinasjon av en vanlig kjøkkenkran og en sensorstyrt kran. Med spaken fungerer den som en ordinær kran, men med sensorfunksjonen er det i tillegg en berøringsfri kran.

Den berøringsfrie funksjoenen starter når du holder hånden foran sensoren. Hygienisk og brukervennlig. Vannet renner i 8 sekunder, men du kan stoppe det med å holde foran sensoren igjen. Man kan velge mellom 4, 8 eller 12 sekunder tappetid.

Rengjøringsfunksjon - kranen kan enkelt via sensoren slås av i 5 minutter når den skal rengjøres.
Temperaturen på vannet fra sensorstyringen reguleres med ett ratt under kjøkkenbenken.

• kjøkkenkran
  • kraner
  • armatur
  • fmmattssonmoragroup

FM Mattsson Mora Group utvikler, produserer og leverer sanitetsarmaturer samt nærliggende konsepter, tjenester og service. Den røde tråden i virksomheten er ledende teknologi, høy kvalitet, attraktiv design og miljøvennlighet. Markedsføringen skjer via de sterke og veletablerte produktvaremerkene Mora Armatur og FM Mattsson.  Styrken i disse varemerkene er en av Ostnors mest verdifulle ressurser.

FM Mattsson Mora Group omsetter for over SEK 1 milliard og har cirka 550 helårsansatte. Virksomheten er lagt til Mora i Sverige, der også hovedkontoret finnes.