Mora Cera Duo - Berøringsfri kjøkkenkran fra Mora Armatur

Pressemelding   •   jan 28, 2016 13:36 CET

En kombinasjon av en vanlig kjøkkenkran og en sensorstyrt kran. Med spaken fungerer den som en ordinær kran, men med sensorfunksjonen er det i tillegg en berøringsfri kran.

Den berøringsfrie funksjoenen starter når du holder hånden foran sensoren. Hygienisk og brukervennlig. Vannet renner i 8 sekunder, men du kan stoppe det med å holde foran sensoren igjen. Man kan velge mellom 4, 8 eller 12 sekunder tappetid.

Rengjøringsfunksjon - kranen kan enkelt via sensoren slås av i 5 minutter når den skal rengjøres.
Temperaturen på vannet fra sensorstyringen reguleres med ett ratt under kjøkkenbenken.

FM Mattsson Mora Group utvikler, produserer og leverer sanitetsarmaturer samt nærliggende konsepter, tjenester og service. Den røde tråden i virksomheten er ledende teknologi, høy kvalitet, attraktiv design og miljøvennlighet. Markedsføringen skjer via de sterke og veletablerte produktvaremerkene Mora Armatur og FM Mattsson.  Styrken i disse varemerkene er en av Ostnors mest verdifulle ressurser.

FM Mattsson Mora Group omsetter for over SEK 1 milliard og har cirka 550 helårsansatte. Virksomheten er lagt til Mora i Sverige, der også hovedkontoret finnes.

Kommentarer (0)