Mora MMIX – godkjent av det svenske reumatikerforbundet.

Vi opplever nå en demografisk endring der den eldre generasjonen blir større. Derfor må produkter som anvendes i hverdagen, tilpasses og utvikles for å dekke nye behov. Men det må skje uten å gi avkall på førsteklasses design med innovative detaljer som er egnet i livstidsboligen. Mora Armatur lanserer nå nye kraner i serien Mora MMIX Care som vitner om at funksjon kan være synonymt med
førsteklasses design. Mora MMIX er testet og godkjent av det svenske reumatikerforbundet.

Mora Armatur er et av Nordens ledende foretak innen produktutvikling og markedsføring av sanitetsarmatur (vannkraner for kjøkken og bad). Hovedkontorer ligger i Mora. I VVS-bransjen er vi kjent som det innovative foretaket med produkter som har eleganse, god funksjon og høy kvalitet.

Vi inngår i det svenske OSTNOR-konsernet, som fremstiller produktene våre. Produksjonen foregår i svært moderne og effektive anlegg, der vi aldri gir avkall på vår lange kvalitetstradisjon. Vi legger ned mye arbeid i kvalitet – fra produktutvikling, konstruksjon og produksjon til våre produkter når sluttbrukeren.