Mora Rexx ESS

Mer energismart Rexx

I løpet av juni oppgraderer vi Mora Rexx med Energisparefunksjon (ESS). Mora ESS sparer opptil 30 prosent av varmtvannsforbruket, uten å påvirke brukerkomforten. ESS-funksjonen kommer til å finnes på både kjøkken- og servantbatterier.

– I Mora Rexx kombineres svensk tradisjon og håndverk med moderne produksjonsmetoder og inspirerende design. Serien passer for et minimalistisk miljø og det er et naturlig steg å oppdatere modellen med ESS-funksjonen som allerede finnes for seriene MMIX og Cera, sier Ola Persson, varemerkeansvarlig i Mora Armatur.

Fordeler med oppdaterte Rexx:

• Varmtvannsbesparelse
  • Forbedret åpningskomfort
  • Forbedret temperaturkomfort
  • Enklere å bruke

I løpet av en periode på et år gjennomførte det svenske luftfartsverket på Arlanda flyplass en måling der man sammenlignet konvensjonelle ettgrepsbatterier og blandebatterier utstyrt med Mora Energy Saving System (ESS) samt Mora Eco. Målet var å fastslå potensialet for besparelser med tanke på energi og miljø.

For ytterligere informasjon kontakt
Arnt Erik Lindseth, arnt.erik.lindseth@ostnor.no.
Tel: +47 93 09 30 47. Ostnor Norge A/S

Mora Armatur er et av Nordens ledende foretak innen produktutvikling og markedsføring av sanitetsarmatur (vannkraner for kjøkken og bad). Hovedkontorer ligger i Mora. I VVS-bransjen er vi kjent som det innovative foretaket med produkter som har eleganse, god funksjon og høy kvalitet.

Vi inngår i det svenske OSTNOR-konsernet, som fremstiller produktene våre. Produksjonen foregår i svært moderne og effektive anlegg, der vi aldri gir avkall på vår lange kvalitetstradisjon. Vi legger ned mye arbeid i kvalitet – fra produktutvikling, konstruksjon og produksjon til våre produkter når sluttbrukeren.