P4 på lag med alpinstjernene

P4 Radio hele Norge har inngått sponsoravtale med det norske alpinlandslaget for de neste to årene. Kjetil Jansrud og co vil dermed gi P4s lyttere eksklusive innblikk i livet med landslaget gjennom hele vinteren.

- I P4 synes vi det er stas å kunne være en del av dette vinnerlaget, sier P4-sjef Trygve Rønningen. - Norsk alpinsport fører vår norske skitradisjon videre på verdensarenaen, og dette heier vi fram med stort engasjement, sier han.

Alpingutta med direkte vær- og føremeldinger på P4

Avtalen mellom P4 og alpinlandslaget innebærer at Kjetil Jansrud, Henrik Kristoffersen, Aksel Lund Svindal og de andre alpinstjernene skal ha faste vær- og føremeldinger i P4s skirapport, samt gi lytterne stemningsrapporter fra livet med landslaget.

- P4s skirapport med Kjetil Hugin er blitt et av kanalens sterke varemerker, og vi er derfor stolte over at vi nå får eksperthjelp fra verdens beste alpinkjørere til å lage den, avslutter Rønningen.

Jansrud hører P4 gjennom appen

Alpingutta selv synes også det er gøy at P4 og alpinlandslaget nå skal samarbeide om å lage ukentlige skirapporter på radio og på P4 TV. - Det er spennende å kunne dele litt av hverdagen vår med det norske folk, sier Kjetil Jansrud. Han sier det kan være vanskelig å få med seg norsk radio når man er så mye på reisefot som det han og resten av alpinlandslaget er.  - Men nå har jeg jo muligheten til å høre P4 gjennom appen hvor enn jeg måtte være i verden, avslutter han.

• Massemedia

• trygve rønningen
  • p4 app
  • radiolyttere