Nyhet -

Illums Bolighus i Danmark, Sverige og Norge tar imot betaling med hjelp av PayEx.

Hvis du er kunde hos Illums Bolighus i Danmark, Sverige eller Norge vil korttransaksjonen gå gjennom en PayEx betalingsterminal. Illums Bolighus har nemlig inngått en avtale med PayEx for mottak og prosessering av korttransaksjoner hos alle Illums Bolighus utsalg i Skandinavia.

Chris Lund-Hansen, Direktør PayEx A/S, uttaler:
”Illums Bolighus er en drømmekunde, og jeg er meget stolt over at de har valgt oss som leverandør av betalingsløsninger. Illums Bolighus er et kvalitets-merke og deres skandinaviske profil og kvalitetsbevissthet gjør at Illums Bolighus vi passer så godt sammen, begge virksomheter strever etter å være flaggskip i hver sin bransje".

Kristian Friis-Hansen, IT- og Regnskapssjef Illums Bolighus, uttaler:
”Vi har valgt å benytte PayEx Betalingssystemer, fordi vi gjennom PayEx får én integrasjon til de markeder vi opptrer i. Hos PayEx får vi samtidig lokal tilstedeværelse og markedskjennskap som gjør at vi kan tilby akkurat de betalingsløsninger som kundene etterspør".

Om Illums Bolighus
Gjennom generasjoner har Illums Bolighus stått som det internasjonale flaggskip for moderne boligkultur, design og interiør. Flere av den danske møbelhistories største navn som Arne Jacobsen, Finn Juhl, Børge Mogensen og Hans J. Wegner har siden 50-årene vært i husets varesortiment.

Illums Bolighus er i dag et toneangivende og inspirerende møbelhus, hvor kjente danske håndverksmøbler alltid er å finne i selskap med det aller nyeste i design innenfor boliginteriør og moderne livsstil.

• Entreprenørskap

• betalingsterminaler