OTIGA Group kjøper Clockwork

Ved å bli hovedaksjonær i Clockwork, legger vi nå også til rette for at Clockwork og Söder & co gjennom et strategisk samarbeid blir en av Sveriges ledende leverandører av bemanning og rekrutteringstjenester, sier Hilde Lekven, CEO i Otiga Group.

Otiga Group har store ambisjoner om vekst både organisk og gjennom oppkjøp. Clockwork passer godt inn i vår portefølje som dekker alle segmenter og geografiske områder i rekrutteringsbransjen i Norden. Vår multibrandingstrategi utvikles stadig og innbefatter nå følgende selskaper; Active SearchAgitoAssessitAaltovoimaClockworkOn-Off BemanningMojobIMO OffshorePersonalhuset og Søder & Co. sier Lekven.

I dag har Clockwork17 kontorer fra Stockholm i sør til Piteå i nord. Gjennom samarbeidet med Söder & co, som har et kontornettverk med 15 kontorer i Sør- og Vest-Sverige, vil vi få en nasjonal dekning. De viktigste fordelene er at Clockwork og Söder & co utfyller hverandre både geografisk og når det gjelder verdier.

- Vi har en felles strategi om å bli et nasjonalt selskap med lokal levering av bemanning, rekruttering og omstillingsstjenester, sier Petter Lundgren, CEO i Clockwork. -Visjonen om stadig vekst og utvikling er en del av vårt DNA, så dette føles som et naturlig steg videre.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Hilde Lekven, Konsernsjef

OTIGA Group AS