LISSIE ER ÅRETS HEADLINER TIL GULLFISKEN PÅ TV2

LISSIE HEADLINER GULLFISKEN PÅ TV2

Førstkommende lørdag er det igjen tid for å dele ut Norges største reklamefilmpris, Gullfisken på TV2. 12 sølvfisker, altså nominerte, skal bli til én gullfisk når seerne skal stemme frem fjorårets beste TV-reklame. Det gjeve troféet deles ut på Chateau Neuf i Oslo med en samlet reklamebransje i salen, og både avstemning og utdeling blir direktesendt på TV2 lørdag 6. februar kl 22:15.

Lissie er en av artistene som står for kveldens musikalske underholdning, og vil fremføre sin nye singel "Don't You Give Up On Me" fra det kommende albumet "My Wild West" (ute 12. feb). På scenen står også Unge Ferrari, Anna of the North og X-Ambassadors.

Lissie legger ut på en omfattende Norgesturné i februar like etter albumslipp, og vil være tilgjengelig for presse.

11.02 - Promodag i Oslo
19.02 - Kick, Kristiansand
20.02 - Folken, Stavanger
21.02 - Sentrum Scene, Oslo
24.02 - Byscenen, Trondheim
25.02 - Byscenen, Trondheim
26.02 - USF Verftet, Bergen

SE LISSIE LIVE PÅ GULLFISKEN PÅ TV2 LØRDAG 6. FEBRUAR KL 22:15.

HJEMMESIDE – INSTAGRAM – SPOTIFY – FACEBOOK

• Kunst, kultur, underholdning

home www.playgroundmusic.no
fb www.facebook.com/playgroundmusicnorway