​SE ADELE LIVE DENNE HELGEN - LØRDAG OG SØNDAG

SE ADELE LIVE DENNE HELGEN

TV2 LØRDAG, SØNDAG I TELENOR ARENA

ADELE LIVE I TELENOR ARENA
I kveld sitter tusenvis av nordmenn klare og gleder seg til søndagen de har ventet på - konserten med Adele i Telenor Arena. Billettene ble revet bort på under 20 minutter, og med en kapasitet på over 15.000 mennesker blir det utvilsomt en magisk kveld når salen fylles med forventningsfulle fans og Englands souldronning inntar scenen. Dette er Adeles første turné på fire år, en omfattende Europaturné som startet i Belfast, før reisen gikk videre til en rekke byer i Storbritannia, og nå endelig hit til Skandinavia.

OBS: Arrangøren oppfordrer publikum til å beregne ca 30 minutter ved annkomst til å lokalisere seteplass

Praktisk informasjon om konserten og Telenor Arena finner du HER

ADELE LIVE I NEW YORK CITY
I forbindelse med utgivelsen av sitt suksessalbum "25", holdt Adele en eksklusiv konsert i New Yorks legendariske Radio City Music Hall i november 2015. Vertskap for konserten er den populære talkshowverten Jimmy Fallon kjent fra Tonight Show. Adele fremfører sine hits på rekke og rad, som "Hello", "Rolling in the Deep" og "Someone Like You". I kveld vises den magiske konsertkvelden på TV2. En perfekt oppvarming til den store kvelden. Du kan også se konserten på TV2 livsstil i morgen, og igjen neste lørdag. Se full sendeplan under.

TV2 NORGE - Lørdag 30. april kl 22:15
TV2 LIVSSTIL - Søndag 1. mai kl 21:00
TV2 LIVSSTIL - Lørdag 7. mai kl 18:05 (reprise)

HØR DET BESTSELGENDE ALBUMET "25"
Enten du skal på konsert eller ikke, kan du høre hele det fantastiske nye albumet "25". Albumet kan kjøpes på Platekompaniet og i iTunes.

KJØP "25" HOS PLATEKOMPANIET HER
LAST NED "25" I ITUNES HER

Vi i Playground Music Norge ønsker alle en fantastisk konserthelg!

• Kunst, kultur, underholdning

home www.playgroundmusic.no
fb www.facebook.com/playgroundmusicnorway
tweet @playgroundno