Innovasjon av toalettet

Ifö har levert funksjonelle toalett i årtier, men nå har vi gått enda et skritt videre i utviklingen. Med Ifö iCon Rimfree er et av markedets mest hygieniske produkter tilgjengelige for både privatpersoner, bedrifter og institusjoner.

”Med vår nye veggskål, Ifö iCon Rimfree, tar vi et viktig steg i utviklingen for forbedret hygiene på bad og toalettrom. Dette forenkler rengjøringen for alle”, sier Jacob Justesen, produktsjef for porselen i Ifö.

Den tradisjonelle spylekanten, som har gitt mange utfordringer innen hygienisk rengjøring, er fjernet på Ifö iCon Rimfree. I stedet har vi utviklet en unik spylemekanisme som leder vannet med presis kraft uten sprut eller søl.

Det betyr at toalettet er utrolig enkelt å holde rent. Det er ikke lenger behov for sterke rengjøringsmidler for å fjerne smuss som setter seg under spylekanten, nå er det nok med en klut og mildt såpevann for å tørke over porselenet. Miljøet blir spart for ødeleggende kjemikalier, og jobben med å holde toalettet delikat er minimal.

Ifö iCon Rimfree er designet for skandinavisk baderomsinteriør. Stilrene linjer og et tidsriktig uttrykk gjør at klosettet passer på alle typer bad som ønsker å fremstå delikate og moderne. Selve skålen er produsert med en overflate av den rengjøringsvennlige porselensglasuren Ifö Clean, og veggmontering gjør det enkelt å komme til under skålen.

Vi gleder oss over å medvirke sterkt i utviklingen av fremtidens toalettstandard. Ifö iCon Rimfree er et produkt som ikke bare er tidsriktig i sitt uttrykk, det gjør det også mulig å opprettholde høy hygienisk standard uten å belaste miljøet unødvendig.

Dette er Ifö iCon Rimfree:HygieniskVedlikeholdsvennligSkandinavisk designSparer kjemikaliebrukLite lydBarnevennlig

Ifö produkter i Norge blir markedsført og solgt av Porsgrund Bad AS
Anne ErsnesMarkedskoordinatorE-post: anne.ersnes@ifoporsgrund.no