Ja til gjester på badet!

Har du tenkt over hvor mange ting som skal ha plass på badet? Uansett hvor vi er i livet trenger vi et minimum av artikler for å holde oss rene og stelte. Noen greier seg med en tannbørste og et håndkle, mens andre elsker å pleie seg selv med mange lekre produkter.

Alt krever sin plass, og alle i familien skal vite hvor de har tingene sine. Med Seven D-serien fra Porsgrund er det lett å holde orden. Her er det tenkt over detaljene, og det gir en enklere hverdag på badet.

Anerkjent design

Serien er formgitt av den anerkjente designeren Kaarle Holmberg. Han har lagt vekt på praktiske løsninger, som et høyskap med hyller på innsiden av døren for ekstra oppbevaringsplass. Legg merke til at hyllekanten kan løftes opp så det blir lettere å gjøre rent. På hver side av høyskapet er det en innfellbar opphengskrok for badekåpe eller kanskje noen smykker?

I speilskapet er det virkelig detaljene som teller. En magnetlist holder orden på negleklipper, pinsett og saks, mens et forstørrelsesspeil gjør det lettere for eksempel å legge make up. Skjult i skapet er det også uttak for elektriske artikler.

I øverste skuff i servantskapet er det inndeling for bedre orden i ting og saker, og det er også energisparende LED-lys som tennes automatisk når du åpner skuffen. Så finner du det du leter etter!

Fleksible løsninger

Møblene i Porsgrund Seven D passer til bad i alle størrelser, også de mindre. Dybden er kun 400 mm, og frontene er uten håndtak, men med gripekanter som gir god plass til fingrene. Skuffer og dører har myk stenging.

Disse tidløse baderomsmøblene kombinerer estetikk med praktiske hverdagsløsninger. Velg mellom lekker mørk grått, eller tidløs hvit.

Porsgrund Seven D er akkurat slik du vil ha det på badet. Gjennomtenkte løsninger gjør det enkelt for familien å holde orden – et vakkert bad klar for enhver anledning eller gjest.

Øvrig informasjon:
Magnetlist, forstørrelsesspeil og LED-lys i skuff er tilleggsutstyr i baderomsserien Porsgrund Seven D.

Anne Ersnes
Markedskoordinator Norge, Porsgrund Bad AS