FOR DEN BESTE TIDEN PÅ BADET

Det skal være enkelt å finne de beste løsningene! I Porsgrunds nye katalog er produktene i fokus. Her snakker vi i et tydelig språk, og bruker bilder som gjør at du er trygg på hva du får fra oss.

Porsgrund er kvalitet og gjennomgående gode løsninger for alle stundene på badet. Fra hektiske morgener til lat tid for egenpleie. Mulighetene er mange, men du skal ha akkurat ditt bad som bare du vil ha det.

Sett av tid til planleggingen! Første skritt mot drømmebadet er gjennomtenkte og gode løsninger. I katalogen for 2015 gir vi gode råd om hvordan du enkelt kan skissere opp mulighetene. Tenk funksjonelt, og utnytt plassen slik at alt kommer til sin rett. Ikke minst de klassiske, stilrene produktene fra Porsgrund.

Vi bruker noen av Skandinavia og Europas beste designere når vi utvikler møbler, dusjer, sanitær, armatur og tilbehør. Fokus er alltid funksjonelle og gjennomtenkte løsninger i stilrent design. Deres erfaring og kunnskap danner grunnlaget for kvalitet som skal følge deg hver eneste dag. Derfor passer Porsgrund i alle livets faser.

Ta for eksempel en titt på løsningene under Porsgrund Smart! En lang rekke av produktene våre har spesielt glatte flater og gjennomtenkte detaljer, rett og slett for å forenkle rengjøringen så badet fremstår rent og delikat. Eller se mer om produkter beregnet for små baderom – S som i Smidig. Når hver centimeter teller er det viktig at vi har tenkt på detaljene. Smal sisterne på klosettet PorsgrundSeven D,dusjvegg som svinges inn når den ikke er i bruk og verdifull oppbevaringsplass bak speilet gir deg bedre armslag hvis badet er lite.

Når plassen og økonomien tillater det anbefaler vi ”regnfølelsen” i Porsgrund Showerama 8-5 som den aller beste starten på morgenen, eller la dagens bekymringer forsvinne i et lekkert innebygget badekar.

Gjennomgående for Porsgrund er at det skal være enkelt for deg å velge de beste løsningene for badet. Kvalitet og design er bærende for alle produktene våre, men like viktig er det at alle de stilrene løsningene er funksjonelle. Katalogen for 2015 er akkurat det du trenger – en oversiktlig og inspirerende presentasjon av produkter som gjør valgene selvfølgelige. Du trenger ikke mer for den beste tiden på badet.

• porsgrund it!
  • servant