Ny versjon av ProAdm 5 er tilgjengelig

ProAdm, markedets kraftigste kalkyleverktøy for anleggskostnader er nå tilgjengelig i ny versjon. Løsningen dekker alle dine prosjektbehov i samme program. Med en nøyaktig og total oversikt for alle kostnader og inntekter gjennom hele prosjektet, reduserer du risikoen og sikrer inntjening.

Programvareløsningen ProAdm ble overtatt av Powel i 2014, og har lang historie i den norske entreprenørbransjen. ProAdm er et naturlig supplement til Powels Gemini entreprenørløsninger, og dekker behovet for et system der Gemini-kunder også kan håndtere saksbehandling.

ProAdm lar degmotta anbudsbeskrivelser etter ulike prosesskoder; NS 3420, Veivesenets koder, Jernbaneverkets koder eller annen beskrivelse i XML-format (NS 3459). I tillegg kan du lage egne anbudsbeskrivelser. Rask og enkel registrering av avvik/endringer sikrer også korrekt fakturagrunnlag for nødvendig tilleggsarbeid i prosjektene.

De viktigste nyhetene i den nye versjonen er:

• Utvidet støtte for NS3420 og prosesskodene fra Statens veivesen. Begge disse er oppdatert med de nyeste versjonene: NS3420:2015 og Prosess:2015. Kodene kan brukes i egne beskrivelser, og i importerte beskrivelser (XML-filer)
  • Forenklet fakturagrunnlag - gamle notatyper med mva-splitt er fjernet
  • Målebrev - enklere utskrift av flere målebrev samtidig vha periodevalg, forbedret mengdeoverføring til nota
  • NS3459 - raskere import av XML-filer (anbud og prisforespørsel)

• Data, telekom, IT

• powel construction