Digital Awards 2016: PR-operatørene nominert til tre internasjonale digitalpriser

Pressemelding   •   aug 02, 2016 13:55 CEST

PR-operatørene er nominert i tre kategorier i årets Digital Communication Awards. Byrået skal kjempe om trofeer med nominasjoner for kampanjen «Hold Fokus» og nettsiden «Allergiguiden», under prisutdelingen i Berlin den 29. september.

Digital Communcation Awards har som formål å løfte frem innovative og effektive kampanjer som hovedsakelig baserer seg på digitale virkemidler. PR-operatørene er nominert i kategorien «Årets innovasjon», for arbeidet med trafikksikkerhetskampanjen Hold Fokus, for Gjensidige og Trygg Trafikk, i samarbeid med det islandske byrået Tjarnargatan. Hold Fokus er også nominert i kategorien «CSR kommunikasjon». PR-operatørene er i tillegg nominert i kategorien «Microsite», for nettstedet Allergiguiden.no, for legemiddelfirmaet Meda.

– Å bli nominert i en konkurranse som Digital Communication Awards er virkelig i fjær i hatten for oss. Det er en annerkjennelse av arbeidet vi gjør for våre kunder, og viser at vi utnytter de stadig viktigere, digitale mulighetene riktig. Sammen med nominasjoner i mer tradisjonelle konkurranser, demonstrerer dette vår evne til å tenke på tvers av plattformer og lager en god miks av tradisjonell og digital kommunikasjon for våre kunder, sier Petter Thorendahl, byråleder i PR-operatørene.

I tillegg er Hyper Interactive nominert i kategorien «Mobile and apps» for mobilspillet «The future is electric - Keep the balance», for Statnett. E-helsedirektoratet er nominert for portalen helsenorge.no, i kategorien «Website».

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.