Sporing av verdier, kjøretøy og savnede personer

Sporing av verdier og kjøretøy - Vi redder verdier og sporer savnede eller etterlyste personer verden over.

Vi i Pro Risk AS har mer enn 30 års erfaring i etterforskning og sikkerhetsoperasjoner i inn og utland.

• Har du eller ditt firma blitt svindlet for store summer, eller blitt frastjålet en anleggsmaskin, bil, båt, fly eller annet?
  • Leter du etter et forsvunnet familiemedlem?
  • Går lovbryteren fri fordi han eller hun befinner seg i et annet land?

Vår rekkevidde og nettverk gjør at vi i de fleste land og regioner er i stand til å løse de fleste utfordringer, godt hjulpet av våre lokale kontakter og aktuelle myndighetsinstanser.

Lokalisering og berging av stjålne kjøretøyVi er blant svært få som bla. har klart å redde og få returnert stjålne luksusbiler fra land som Irak, Tyrkia og andre. Våre etterforskere har erfaring fra Politiet og senere engasjement for forsikringsselskap med mer.

Vi lokaliserer hva det måtte være. Biler, maskiner, fly, båter og andre verdiobjekter.

Sporing og lokalisering av forbrytere eller savnede personerHar du blitt utsatt for en kriminell handling, der gjerningsmann nå befinner seg i utlandet?Vi har kunnskap og kapasitet til å spore vedkommende og hjelpe lokale myndigheter med tilstrekkelig informasjon slik at vedkommende kan bli pågrepet.

Leter du etter et savnet familiemedlem?Vi har lang erfaring med å spore personer som enten ikke ønsker å bli funnet, eller på annen måte ikke er tilgjengelig.

Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale.

Pro Risk AS

• Forbrytelser

• etterforskning
  • privatetterforsker