Partner i Ræder, Anne Gro Enger, er tilknyttet firmaets skattegruppe.

Ræder styrker laget med Anne Gro Enger som ny partner

Ræder er stolte over å kunne ønske Anne Gro Enger velkommen som ny partner. Anne Gro er spesialist i feltet skatterett.

Anne Gro Enger har vært senioradvokat hos Ræder siden 2015. Hun er tilknyttet skattegruppen i firmaet og har bred erfaring fra norsk og internasjonal skatterett. Anne Gro har tidligere vært dommerfullmektig ved Oslo Byfogdembete, samt jobbet for Aker Solutions og i skattelovavdelingen hos Finansdepartementet. Anne Gro er også tilknyttet Ræders Insolvens- og Restruktureringsgruppe og mottar jevnlig oppdrag som bobestyrer for Oslo Byfogdembete.

-Anne Gro er et friskt pust i partner-kollegiet. Det er en betydelig verdi at skatt- og selskapsrett-arbeidet i Ræder blir ytterlige styrket med erfaringen Enger sitter på. Vi er svært stolte over å hente slik solid kompetanse fra egne rekker, sier daglig leder Arve Line.