Synergy Associates Ltd - ny partner for RamBase

(London, 06. september 2017): Hatteland og Synergy Associates Ltd signerer partneravtale rundt forretningssystemet RamBase.

Hatteland og Synergy Associates Ltd har inngått partneravtale om distribusjon og implementering av forretningssystemet RamBase for kunder innen auksjon. Hatteland skalerer nå opp distribusjon og salg av RamBase gjennom et globalt partnernettverk. Hatteland signerte i fjor høst også avtaler med konsulentfirmaene Mazeppa AS og Aumento AS.

«Vi er henrykt over å inngå partneravtale med Hatteland, og ser frem til å introdusere deres velutviklede ERP-løsning til et raskt voksende, britisk auksjonsmarked.» sier Alexander Caplan, Managing Director i Synergy Associates Ltd.

RamBase er et plattformbasert forretningssystem med funksjonalitet tilpasset produksjon, distribusjon, logistikk og auksjon. Systemet er ikke bare tilpasset skyen, men ble utviklet for skyen allerede i 1992. Plattformen bruker åpne web-standarder, noe som muliggjør enkel integrasjon med andre systemer og applikasjoner. «Med dette kan vi tilby partnerne våre enorme muligheter», sier Odd Magne Vea, Chief Sales Officer (CSO) for RamBase.

Om Synergy Associates Ltd

Synergy Associates Ltd er et internasjonalt IT selskap som blant annet har spesialisert seg innen IT for kommersielle gallerier, kunstforhandlere og auksjonshus. Synergy Associates Ltd hjelper store gallerier med å operere effektivt på tvers av lokasjoner og tidssoner. De assisterer også voksende gallerier med å drive optimalt med færre ressurser.

Selskapet har kontorer i London, New York og Hong Kong.

Mer om Synergy Associates Ltd

• Data, Telecom, IT

• auction

Om Hatteland

Forbedrer virksomheten via innovasjon. Hatteland leverer innovasjon som gjør bedrifter mer effektive, pålitelige og sikre. Hatteland startet med salg av elektrokomponenter i 1971, og med suksessen kom utfordringene. For å løse disse utfordringene utviklet Hatteland sine egne løsninger og pålitelige forretningssystemer, som i dag er anerkjent og brukes av multinasjonale Fortune 500-selskaper. Ett av disse er RamBase, et komplett ERP-system og forretningsplattform, født i skyen.