MSN samarbeider med Norges beste reisesøk

Norges største nettportal slår seg sammen med Norges beste reisesøk.

1. mars lanserer MSN i samarbeid med Orbville.no en helt ny reiseportal på MSN.no. MSN er Norges største nettportal med rundt 1 million unike brukere daglig. Orbville.no ble nylig kåret til Norges beste søkemotor for flyreiser av Dine Penger (nr. 5-09) og returnerte lavest pris på 11 av av 20 søk i testen.

Nordmenn reiser som aldri før og en stadig større del av planlegging og kjøp av reiser foregår på internett. Samarbeidet mellom MSN og Orbville omfatter både reiseartikler, guider og tips og en rekke forbrukertjenester knyttet til søk og bestilling av reiser og restplasser, overnatting og leiebil. I tillegg åpner samarbeidet for flere spennende og skreddersydde annonseringsmuligheter.
- Samarbeidet vil gi MSNs brukere mulighet til å søke etter og sammenligne tilbud fra hele reiseindustrien. Vi skal først og fremst bidra med vår søkemotor, men også med inspirasjon til reiser og ferie, sier Country Manager Oskar Emil Pettersen i Orbville.no.

For MSN innebærer samarbeidet med Orbville en økt satsing på segmentet reise og ambisjonen er å etablere en av Norges ledende reiseportaler. MSN har allerede gode erfaringer fra samarbeid med Orbville i Sverige og Belgia.
- Orbville er en ideell partner for MSN, og leverer både nyttetjenester og redaksjonelt innhold av høy kvalitet. I tillegg kjenner selskapet markedet og preferansene til reiselystne nordmenn meget godt. Kombinert med MSNs brede dekning legger det til rette for en svært konkurransedyktig reiseportal, sier portalsjef Audun Giske i MSN.

For mer informasjon kontakt:
Oskar Emil Pettersen, Orbville.no  +46 (0)708 3070 18
emil@orbville.no

Audun Giske, MSN.no  +47 41216674

Pressearkiv og bilder
www.orbville.no/presse
_______________________________________

Orbville.no
c/o Reseguiden Interactive AB
Första Långgatan 28 B
413 27 Göteborg, Sweden
tel: +46 (0)31 774 39 39
fax: + 46(0)31 774 39 29
www.orbville.no
www.orbville.com
www.reseguiden.se

Om Orbville.no
Orbville.no er et uavhengig nettsted for å finne og bestille reiser. Vi hjelper reisende med å finne rett reise til rett pris ved å sette sammen et bredt utbud av reiser fra forskjellige reisebyråer, reisearrangører, flyselskaper, hoteller osv. Vår målsetting er å alltid være det selvsagte valget for den som planlegger en reise. Orbville.no eies og drives av Reseguiden.se - Skandinavias ledende søkemotor for reiser.

Finn ut mer...

• msn