Prisbelønt reisenettsted bytter navn til Reiseguiden.no

Norge får et nytt reisesøk å regne med; nå lanseres nye Reiseguiden.no. Det er reisenettstedet Orbville.no som storsatser med nytt navn, nytt utseende – og med reiseguider som er skrevet av vanlige reisende.

Det var våren 2011 som VG og Dine penger ga Orbville.no utmerkelsen ”Beste søkemotor for å finne billige hotell”.

– Med vårt nye navn og vårt nye konsept planlegger vi å jobbe enda hardere for å bli de reisendes beste venn, sier Michael Blaxland, administrerende direktør på Reiseguiden.no.

– Nå forandrer vi utseende for å løfte frem de reisendes egne bilder og reisefortellinger. Tidligere har artikler fra våre egne medarbeidere vært i fokus. Nå blir det mer fokus på de reisende og deres beste reisetips.

– Reiseguidene gjør at det blir enklere å velge mellom forskjellige reisemål og komme i kontakt med andre reisende for å få ærlige reisetips, sier Michael Blaxland, adm.dir på Reiseguiden.no.

– Vi har også videreutviklet vår søkemotor som skal gjør det enda lettere å finne den beste prisen på reisen. På vårt nye nettsted har vi forbedret øvrige avdelinger for fly, charter og restplass til samme høye nivå som hotellsøket, avslutter Michael Blaxland, adm.dir på Reiseguiden.no

• reisesøk
  • reiseportal

Michael Blaxland, +46-708 30 70 03