Reiseguiden.no arrangerer stor konkurranse: Her feirer vi helst jul

Nå skal Reiseguiden.no undersøke hvor nordmenn aller helst vil feire jul.

–        Vi vil vite om det er juletreet hjemme i stua eller palmene på en sandstrand som lokker mest, sier Rikard Andreasson, redaktør på Reiseguiden.no.

Den nye undersøkelsen startet den 3. Desember 2012 og pågår t.o.m. 11. Desember 2012, og allerede første dagen kom det inn mer enn 4000 stemmer. Hvem som helst kan delta ved å svare på et enkelt spørsmål – og får da også sjansen til å vinne et reisegavekort til en verdi av 5000 kroner.

–        I reisebransjen har man lenge pratet om at flere og flere vil feire julen på stranden eller i skibakken, sier Rikard Andreasson, redaktør på Reiseguiden.no.

–        Vi arrangerer denne konkurransen for å se om trenden stemmer eller ikke.

• konkurranse
  • undersøkelse
  • reiseportal
  • kamp