15 000 stemte frem Norges beste spa

Nå er Norges beste spa kåret: Pure Nordic Spa på Stena Saga.  Og interessen for konkurransen var stor med nesten 15 000 stemmer.
–    Utrolig morsomt, dette ble mye større enn vi hadde ventet oss, sier Roy Ismael, pressesjef på Reiseguiden.no.

Konkurransen Spakampen arrangeres av reisenettstedet Reiseguiden.no for å kåre Norges beste spa. Vinneren i konkurransen ble Pure Nordic Spa på Stena Saga, et spa som hele tiden er i bevegelse mellom Oslo og Frederikshavn.
–    Vi arrangerer denne konkurranse fordi interessert for spa er rekordstort, sier Roy Ismael, pressesjef på Reiseguiden.no.
Det blir bare mer og mer populært med spa, og dette var noe som tydelig viste seg i antallet som valgte å stemme på sin favoritt.
–    Det var et utrolig stort interesse, vi fikk inn nesten 15 000 stemmer på bare noen uker, sier Roy Ismael, pressesjef på Reiseguiden.no.
Konkurransen Spakampen pågikk mellom 18. Oktober og 1. November og man kunne stemme på en av 14 nominerte spahotell eller nominere et eget alternativ.

Toppliste: Norges 5 beste spahotell
1.    Pure Nordic Spa på Stena Saga
2.    Farris Bad
3.    Quality Resort & Spa Norefjell