Ny rammesag for store heller og fliser

Ny rammesag for store heller og fliser

Clipper lanserer en ny rammesag med 650 mm kappelengde for kapping av større heller og fliser.

Den nye rammesagen, som har betegnelsen TR201 E, har ekstra stor kappelengde - 650 mm - hvilket gjør det mulig å kappe 40 x 40 cm heller diagonalt. Sagen har et skjærehode som er vinklingsbart 0˚ - 45˚. Skjærehodet løper på en ekstra kraftig ramme som gir stabil og eksakt kapping. Vanntanken er avtagbar og utstyrt med tappeplugg som forenkler rengjøring og tømming. Vannpumpen er beskyttet fra slam hvilket gjør den effektiv og gir den utvidet levetid.

Den nye rammesagen har en stabil konstruksjon og gir rett og eksakt kapping i henhold til leverandøren. Den er utstyrt med justerbart og låsbart anlegg, noe som forenkler kappingen. TR201 E er beregnet for diamantskiver med høyest Ø 200 mm og har en maksimal skjærelengde på 650 mm. Det maksimale kappedybden er 35 mm ved 90° og 25 mm ved 45˚. Maskinen har en effekt på 900 W og er utstyrt med sammenleggbare ben med hjul for enkel transport.

Se også websiden: www.saint-gobain-abrasives.com

Frithjof Ask Kihle