Den intelligente bedriften er en forutsetning for å skape nye kundeopplevelser

Oslo Business Forum 04.04.2019 vil SAP vise hvordan det er mulig å knytte kunnskap og innsikt fra hele bedriften sammen og designe, lage og levere raskt en personlig joggesko tilpasset brukerens behov.

- I 2020 kommer kundeopplevelsen til å være langt viktigere enn prisene. En sammenhengende og gjennomtenkt kundeopplevelse i alle kanaler vil bli forventet i flere bransjer også blant B2B selskap. Dette handler om hvem som overlever i fremtiden, sier Tim Greni, Presale manager, SAP Norge.

Morgendagens produkter vil være designet sammen med kunden og produksjonen vil finne sted nærmere kundene for å få produktene raskest mulig levert. Ved hjelp av Virtual Reality på SAPs stand på Oslo Business Forum kan du oppleve hvordan design, materialbruk, miljøvennlig produksjon og hyperraske leveranser gjør at brukeren får sin personlige joggesko levert innen 48 timer. Du vil kunne oppleve hele den digitaliserende verdikjeden i Virtual Reality.

Besøkende opplever direkte hvordan kundereisen forbedres igjennom personlige produkter, kortere produksjonstid og rask levering. Med mindre avfall i produksjonen og kortere leveringsvei vil bedriftenes bærekraft også forbedres.

- Temaet for Oslo Business Forum er digitalt lederskap. I SAP er dette fordelen vår teknologi leverer våre kunder. Nye teknologier som kunstig intelligens og maskinlæring øker farten på prosessene i verdikjeden. Det, kombinert med at kundens forventninger møtes og at kundesystemet kobles sammen med produksjon og logistikksystemet, gjør at den intelligente bedriften kan skape nye kundeopplevelser, sier Tim Greni.

Ved at systemer deler informasjon sømløst og i sanntid kan den digitale verdikjeden gå fra Virtual Reality til virkelighet. SAPs Cloud Platform gjør det mulig for designere og kunder å samarbeide, og SAP Leonardo forutser tidsplan og materialbruk ved hjelp av maskinlæring. Data-drevne kjernesystemet SAP S/4HANA sikrer en sømløs opplevelse som knytter sammen innsikt fra hele bedriften.

Besøk SAP under Oslo Business Forum 4. april 2019 og opplev hvordan den intelligente bedriften kan skape nye og personlige kundeopplevelser.

• Data, telekom, IT

• cloud