Gir innsyn i sky-tjenestene

SAP lanserer en åpent tilgjengelig nettside hvor de legger ut informasjon om hvordan sky-løsningene deres fungerer i sanntid, slik at kunder og andre besøkende alltid kan få oppdatert informasjon om systemtilgjengelighet og ytelse.

SAP® Cloud Trust Center skal sørge for at kunder alltid vet hva som skjer i sky-løsningene. Skykunder har høye krav til transparens og sikkerhet, og med denne løsningen får de full oversikt over hvordan sikkerhet og personvern håndteres på løpende basis.

I første omgang gis det informasjon om tre løsninger: SAP Integrated Business Planning solution, SAP S/4HANA Cloud og SAP Cloud Platform Integration. Besøkende på siden kan se oppdateringer om planlagt vedlikehold, historiske data for fire uker tilbake, tilgjengelighet og informasjon om personvern og sikkerhet. SAP ønsker med dette å fremme transparens og sette fokus på kvalitet.

Kunder kan gå til SAP ONE Support Launchpad for å få en tilpasset oversikt over sine tjenester.

– I samtale med sky-kunder får vi stadig høre at transparens er første prioritet. De trenger tilgang til sanntidsinformasjon om systemtilgjengelighet og ytelse, sier Michael Kleinemeier, medlem av SAPs Executive Board, SAP Digital Business Services, SAP.

–SAP Cloud Trust Center gir alle oversikt over nøkkelinformasjon om hvordan vi drifter våre skymiljøer, og vi ønsker med dette å skape enda større trygghet for kundene våre, sier han.

Les mer i pressemeldingen på engelsk her.

• Data, telekom, IT

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 345 000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner