Gjør sanntid sant

Med SAP Digital Boardroom blir beslutninger basert på sanntidsinformasjon en realitet for virksomhetens beslutningstagere. Løsningen muliggjør rapportering i sanntid på tvers av alle avdelinger. Dette gir styret, ledelsen og beslutningstagere reelle muligheter til å ta riktigere beslutninger.

–Med dette verktøyet kan ingen ledere skylde på dårlig grunnlag dersom det viser seg at man har tatt feil beslutninger! Verktøyet er allerede i bruk hos SAP selv. Det gir bedre oversikt over resultater og ytelse i hele virksomheten, sier Per Haakon Lomsdalen, norgessjef i SAP.

Forprosjektet, kalt ”The Boardroom Redifined”, fikk varm mottakelse da det ble presentert på SAPPHIRE® NOW tidligere i år. SAP Digital Boardroom skal leveres som et fullt skalerbart miljø med en fleksibilitet, kostnadsmodell og oppsett som gjør det enkelt å komme igang.

SAP Digital Boardroom er bygd på SAP® Cloud for Analytics. Sammen med data fra SAP S/4HANA og SAP HANA® Cloud Platform gir det én samlet plattform for oversikt og analyse over virksomhetens aktiviteter og resultater og ytelse.

Les mer i pressemeldingen på engelsk.

• Data, telekom, IT

• big data
  • business intelligence
  • internet of things
  • nettsky
  • digital
  • boardroom

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 296000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner