Nytt og enkelt brukergrensesnitt i alle SAP-løsninger

Pressemelding   •   jun 03, 2014 16:29 CEST

SAPPHIRE NOW i Orlando opplyser SAP at SAP Fiori og SAP Screen Personas blir en del av lisensene for SAP-programvare. Det betyr at brukere kan få et moderne og mer personalisert brukergrensesnitt som fungerer på alle flater (mobil, pc, nettbrett), og gjør det enklere å utføre en rekke oppgaver.

SAP Fiori ble først lansert i fjor som en samling apper med et enkelt brukergrensesnitt som fungerer på mobil, pc og brett. SAP Screen Personas gjør det mulig å tilpasse grensesnittet ytterligere. Ved å inkludere disse funksjonalitetene i SAP-lisensiert programvare blir dette nå tilgjengelig for flere SAP-brukere, uten at de trenger å betale for Fiori separat.

Kunder som allerede har kjøpt SAP Fiori får dette refundert gjennom rabatter på fremtidige lisenskjøp.

Les mer i pressemeldingen på engelsk.

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 258000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Kommentarer (0)

Kommentar