Nytt om navn: Tre nye til SAP

SAP styrker den norske organisasjonen med tre nye eksperter på salg og HR.

– Det er alltid en glede å ønske nye ansatte velkomne. Disse tre har solid bakgrunn og erfaring som vil komme både deres kolleger og kunder til gode. SAP har som kjent alltid evnet til å tiltrekke seg den fremste kunnskapen og ekspertisen som ønsker å gjøre en positiv forskjell i markedet, noe disse tre eksemplifiserer, sier Michael R. Østgaard, norgessjef i SAP.

Dette er de nye ansiktene:
  • Hege Wroldsen er ansatt som Senior Sales Executive for Large Accounts. Hun har 15 års erfaring med løsningssalg, og kommer fra stillingen som skandinavisk Sales Executive i IFS. Tidligere har hun vært flere år i IBM, også der innen ulike salgsroller. Hun har bred erfaring med salg av komplekse løsninger innen ERP og EAM (Enterprise Asset Management).
  • Ørjan Jakobsen er ny Senior Account Executive. Han har 12 års erfaring med salg og løsningssalg av programvare for ulike internasjonale leverandører i Norge. Han kommer fra stillingen som Senior Account Manager i Oracle, og har i tillegg blant annet hatt salgsansvar i Basware og SPSS Norge.
  • Marianne Engebrigtsen begynte tidligere i høst som HR Business Partner for SAP Norge og Danmark. Hun har bred og sammensatt erfaring innen HR, og kommer fra stillingen som nordisk HR-direktør i Pitney Bowes, hvor hun i over seks år har hatt ansvar for strategisk og operativt personalledelse.
Bilder av alle tre er tilgjengelig i relatert materiale (under).
For ytterligere informasjon, kontakt:

Director Integrated Communications, SAP Nordics & Baltics
Telefon: +46 (0)8 587 700 00 Mobil: +46 (0)733 587 798
susanne.kapfer@sap.com

Brit Ingvild Holmem,
For SAP
Mobil: 90643115
bih@iteo.no

• Data, telekom, IT

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 251000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner