Prisdryss over nordiske SAP-partnere

itelligence Nordic tok hjem den gjeveste prisen på SAPs nordiske partnerkonferanse i København.

270 deltagere og 99 partnere møtte til partnerkonferanse for SAP i København forrige uke. Viktige stikkord på samlingen var hvordan SAP ønsker å hjelpe partnerapparatet med strategiene og løsningene for å lykkes med digitalisering, med særlig fokus på praktiske tips og konkrete råd for hvordan hjelpe kundene oppnå suksess på smarteste og enkleste måte.

Høydepunktet på samlingen var utdelingen av priser til de forhandlere og partnere i Norden som har særlig utmerket seg siste år. Her hentet itelligence Nordic hjem den gjeveste prisen.

Årets beste forhandler: intelligence Nordic.

Årets skypartner: Gavdi Group. Får prisen for særlig gode resultater med å selge og levere på SAP Successfactors skyløsninger for HR på tvers av Norden.

Årets innovasjonspartner: Implema AB. Har lykkes særlig godt med nyvinninger som S/4HANA.

Beste systemintegratør: Accenture Nordic

Årets nykommer: KPS Consulting

Les mer om årets partner på deres norske nettside

• Data, telekom, IT

• digitalisering
  • partner
  • teknologi
  • itelligence
  • accenture
  • kps
  • gavdi
  • implema

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 320000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner