SAP-partnere får nå tilgang til skyplattform uten kostnad

- Ved å bringe partnerne våre opp i skyen gjør vi det enklere for deres egne kunder å gjennomføre den samme reisen. Nå får vi tilgang til alt som inngår i skyplattformen, helt uten kostnad. Det kommer til å gjøre det enklere og mer effektivt å utvikle applikasjoner som partnernes kunder etterspør, sier Karima Johansson, SAPs nordiske partneransvarlig.

SAP Cloud Platform har partnerbedrifter tilgang til over 100 skybaserteløsninger og hele økosystemet har over 150 millioner abonnenter. Over 3 700 SAP-partnere deltar allerede aktivt i SAPs skysatsing. En SAP-partner har også mulighet til å selge sine egne applikasjoner på SAP App Center, hvor det i dag finnes over 1 100 partnere.

Klikk her for å laste ned den fullstendige pressemeldingen på engelsk.

• Data, telekom, IT

• nettsky
  • partner
  • digitalisering
  • cloud
  • business intelligence

SAP bygger forretningssystemer i skyen på plattformen SAP HANA® og er markedsledende innen bedriftsprogramvare. Vi hjelper bedrifter i alle størrelser og bransjer: 77 prosent av verdens transaksjonsbaserte omsetning går gjennom et SAP-system. Våre teknologier innen maskinlæring, IoT og avanserte analyseteknologier, gjør at alle bedriftskunder kan bygge intelligente bedrifter. SAP gir enkeltpersoner og organisasjoner bedre mulighet for å samarbeide og utnytte driftsinnsikt slik at de holder seg ett skritt foran sine konkurrenter. Vi forenkler teknologi for bedrifter, slik at de kan ta i bruk vår programvare som de selv ønsker – uten avbrudd. Vårt heldekkende tilbud av applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 413.000 private og offentlige bedrifter å kontinuerlige tilpasse driften og sikre lønnsomhet. Med et globalt nettverk av kunder, partnere, ansatte og tankeledere, bidrar SAP til en velfungerende verden og forbedrer menneskers liv. For mer informasjon, besøk www.sap.com og www.sap.com/norway.

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner