SAP SuccessFactors gjør rent bord på HR i skyen

SAP SuccessFactors har nylig blitt anerkjent som ledende innen Human Capital Management (HCM) av blant annet Forrester, Gartner og IDC. Hele åtte rapporter rangerer SAP som ledende, og SAP mener plasseringen skyldes sterk fokus på brukervennlighet og sin forpliktelse til kontinuerlig innovasjon.

- Det er høye forventninger blant dagens ansatte rundt å ha verktøy på arbeidsplassen som gir muligheter i sanntid, er mobile, enkle å bruke, støtter samarbeid og er tidsriktige. Mer enn 45 millioner mennesker i mer enn 6000 organisasjoner rundt om i verden har høye forventninger til oss. Vi jobber kontinuerlig med brukervennligheten, og samtidig sikre at vi er en ledende leverandør av løsninger som hjelper med å forenkle prosesser, forbedre ansattes erfaring og gi folk muligheter til å levere resultater, sier Stefano Holguin, direktør i SAP Norge.

De åtte rapportene er følgende:

1. Forrester Wave, Learning and Performance Management, Q4 2016 Vendor Analysis Report
  2. Gartner Critical Capabilities, Cloud HCM Suites for Midmarket and Large Enterprises 2016 Report
  3. Gartner Magic Quadrant, Cloud HCM Suites for Midmarket and Large Enterprises 2016 Report
  4. IDC MarketScape, Worldwide Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment
  5. IDC MarketScape, Worldwide Recruiting in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment
  6. IDC MarketScape, Worldwide Performance Management in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment
  7. IDC MarketScape, Worldwide Learning Management in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment
  8. IDC MarketScape, Worldwide Compensation Management in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment

Du kan laste ned rapporteneher.

• Data, telekom, IT

• cloud
  • digitalisering
  • hr successfactors
  • hr
  • ledelse
  • hcm
  • gartner
  • idc
  • forrester

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 345 000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner