SATS: Slik holder du treningen i gang gjennom sommeren

SATS: Slik holder du treningen i gang gjennom sommeren

Om sommeren er det vanlig at treningsrutinene forandres med ferie, mer fritid og varmere dager. Derfor oppmuntrer SATS nå alle medlemmer til å fortsette å være aktive ved å lansere flere ulike treningsalternativer som kan gjennomføres uansett hvor man befinner seg.

SATS vil inspirere alle medlemmer til å fortsette å være aktive i hverdagen, også om sommeren. Derfor presenterer vi nå en rekke initiativer for å gjøre det enklere å holde seg i gang gjennom sommeren.

Sommertrening med Online Training

Etter at SATS har spurt medlemmer i Sverige, Norge, Danmark og Finland hva de helst vil trene online denne sommeren, lanserer SATS nå ni nye online-timer med alt fra audio løpeguider, magetrening, dans og yogatimer.

SATS har også satt sammen tre ulike treningsprogrammer online for å gjøre det enda enklere å holde seg i gang og fortsette med treningsrutinene i de varme sommermånedene. Hvert program inneholder online-timer ut fra det nivået brukeren ønsker: Summer Active for dem som vil trene mye, Summer Balance for dem som vil være passe aktive, og Summer Chill for dem som vil trene litt mindre. Les mer om treningsprogrammene her.

-Vi vil utvide treningsmulighetene i sommer og inspirere alle til å fortsette å trene. Enkelte vil trene mer om sommeren når de har mer tid, og andre vil trene mindre, men uansett behov gjør vi det enklere å fortsette å være aktiv også i sommerferien. Med Online Training har du tilgang til treningsøkter for alle nivåer uansett når og hvor du vil trene, sier Alexander Brochmann Myers, Product Director hos SATS.

Oppgraderte medlemskap om sommeren

Mellom 11. juni og 4. august tilbyr SATS samtlige medlemmer tilgang til alle sine 270 treningssentre i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Alle medlemmer for dessuten tilgang til hele SATS' gruppetreningstilbud i denne perioden.

Lån ut SATS-medlemskapet til en venn

Hvis du ikke har mulighet til å bruke SATS-medlemskapet ditt gjennom sommeren, har du nå mulighet til å låne ut medlemskortet til en venn gjennom hele perioden. Den som låner ut medlemskapet sitt, får fortsatt tilgang til Online Training gjennom hele sommeren så de kan utnytte SATS' online-treningsøkter der de er. Det lånte medlemskortet kan brukes mellom 11. juni og 4. august. Les mer på www.sats.no.

Hvis du vil ha mer informasjon, kontakt:
Malin Selander, Head of Communication & PR, SATS
malin.selander@sats.se +46 (0)70 4264006