Olympiatoppen fornyer logistikk- og transportavtalen

Pressemelding   •   okt 27, 2016 07:57 CEST

DB Schenker benytter mye flyfrakt, men også landtransport og sjøfrakt i forbindelse med oppdragene.

Partene har hatt en avtale for 2010-2016, der DB Schenker har koordinert behovene til Olympiatoppen med DB Schenkers internasjonale apparat innen Global Sports Events. Schenker AS har en egen prosjektleder som jobber tett med idretten.

Den nye kontrakten vil dekke 2017-2018.

DB Schenker har bistått Olympiatoppen med logistikk og transport for en rekke idrettsgrener i forbindelse med vinter- og sommerolympiske leker samt Paralympics.

Kontaktpersoner:

• Olympiatoppen: Ingrid Haukvik-Jensen, epost; ihj@idrettsforbundet.no mobiltlf: 480 64 335
  • DB Schenker: Simon R. Isherwood, prosjektleder: simon.isherwood@dbschenker.commobiltelefon: 928 42 256

• DB Schenker er et av verdens ledende logistikk- og transportselskaper til vanns, til lands og i luften. I Norge er vi ledende på stykkgods og partigods. Med et finmasket rutenett dekker vi hele landet og har gode forbindelser på import og eksport. DB Schenker har avanserte IT-løsninger som muliggjør optimale transport- og logistikkløsninger.

Kommentarer (0)