Glutenfritt landbrød med deilig skorpe!

Glutenfritt håndverksbrød med deilig skorpe!

Nå kommer det et nytt glutenfritt landbrød med en deilig skorpe fra Semper. Brødet er glutenfritt, inneholder fiber og er uten hvetestivelse.

Semper Landbrød har en deilig skorpe og har en nordisk og saftig smak. Brødet er glutenfritt, har et høyt fiberinnhold og er uten tilsatt hvetestivelse.

Vi vet at den glutenfrie forbrukeren gjerne vil ha mulighet til å kjøpe et glutenfritt håndverksbrød med skikkelig skorpe, og de vil gjerne ha produkter som er med fiber og uten hvetestivelse. Ikke minst vil de har flere forskjellige brød å velge i, sier Mette Bogen produktsjef hos Semper

Brødet kan spises som det er eller ristes i brødrister. Brødet passer også godt på grillen, eller hva med å lage en smakfull toast i toastjern.

Brødet er langtidsholdbart og finnes i den glutenfrie hylla hos Coop og Rema. Anbefalt utsalgspris er kr. 48,90.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Mette Bogen, Semper Produktsjef, m: 95054357, e-post: mette.bogen@semper.no

Om Semper:

Semper er i dag ledende aktøren i Norden innen kategoriene barnemat, glutenfritt og morsmelkerstatning. Hovedkontoret ligger i Sundbyberg og vi har produksjonsanlegg i Götene og Falun. Semper har 240 medarbeider i Sverige, Finland, Norge og Danmark og vi omsetter for ca. 1,5 milliarder SEK. Semper er en del av det internasjonale næringsmiddelkonsernet Hero Group som har omtrent 4000 ansatte i 19 land. Les mer på www.semper.no.