SendRegning tilbyr inkassotjenester fra Lindorff

SendRegning har inngått et samarbeid med Lindorff som gir tilgang til markedets beste inkassotjenester.

Samarbeidet mellom SendRegning og Lindorff gir SendRegnings brukere tilbud om en tjeneste mange av dem ellers ikke ville hatt tilgang til. De fleste småbedrifter har nemlig for få inkassosaker til at de kvalifiserer til å bli kunder hos Lindorff.

Kan la Lindorff ta hånd om dårlige betalere.

I snitt må en virksomhet purre på hver 10. faktura som sendes ut, og en tredel av disse fakturaene kommer fremdeles ikke til å bli betalt. Små og mellomstore bedrifter bruker ofte mye tid og ressurser på å følge opp ubetalte krav. SendRegnings brukere kan gjennominkassotjenesten nåoverlate til Lindorff å følge opp kunder som ikke betaler i tide.

-I takt med stor kundevekst i SendRegning merket vi at stadig flere av våre kunder etterspurte inkasso. Vi ønsket derfor å tilby våre kunder alle tjenestene i verdikjeden “fakturering”. I vurderingen av mulige samarbeidspartnere falt valget raskt på Lindorff, som er en solid aktør med godt omdømme i markedet. Vi er sikre på at vi trygt kan overlate våre kunder til Lindorff, sier daglig leder Steinar O. Cook iSendRegning.

SendRegnings brukere får følgende fordeler:

Tilgang til inkassotjeneste fra markedets fremste inkassoleverandør:

• Slipper etableringsgebyr hos Lindorff.
  • Ingen krav om kompliserte avtaler.
  • Saksbehandlere med spesialkompetanse på kundens type.
  • Dedikert kunderådgiver. Mulighet til å følge kravsoppfølgingen på nettet
  • Enkel, saksrelatert juridisk rådgivning pr. telefon helt gratis
  • Slipper unødig bruk av tid på oppfølging av ubetalte krav

For SendRegnings brukere er fremgangsmåten svært enkel: Ved kun et tastetrykk kan et krav oversendes til inkasso. Tjenesten passer for alle virksomheter som har kunder som betaler for sent eller ikke betaler.

For ytterligere informasjon, kontakt markedssjef i SendRegning: Johanne Vikdal 0047 977 366 14 eller hos Lindorff: http://www.lindorff.no/newsroom/article/51990/Pressekontakter

• Økonomi

• lindorff
  • sendregning