Sigdal er først i Europa med 3D-visning av kjøkken

Sigdal er først i Europa med 3D-visning av kjøkken

2016 har virkelig vært året for VR, eller virtuell virkelighet, og oppmerksomheten øker i takt med nyttige og spennende bruksområder som blir lansert. Nå introduserer Sigdal et nytt tilbud hos alle sine forhandlere som skal hjelpe kunder å ikke bare forestille seg sitt nye kjøkken, men faktisk oppleve hele katalogen i førsteperson.

Ved hjelp av 3D-modellering og Samsung Gear VR-brillen, blir kunden transportert til en morsom og oppslukende opplevelse av ulike Sigdal-kjøkken. Ved hjelp av moderne teknologi, gjør Sigdal kjøkkeninvestering lettere og mer inspirerende. Sigdal er første selskap i Europa som kan by på en slik opplevelse i forbindelse med kjøp av kjøkken.

VR-satsningen representerer en innovativ tilnærming til kjøkkenkjøp, ved at man virtuelt kan bevege seg gjennom sitt potensielt fremtidige kjøkken i jakten på inspirasjon og omgivelsesfølelsen. Se www.sigdal.com for mer informasjon og bilder, eller besøk en Sigdalforhandler for å oppleve flotte kjøkken i 3D.

Sigdal er en anerkjent merkevare innen kjøkkeninnredning. Siden 1950, har de utformet løsninger som oppfyller kunders kjøkkendrømmer. Sortimentet defineres av stikkordene, “rom med atmosfære”, og bygger på ekte håndverkskunnskap der funksjonalitet og brukertilfredshet alltid kommer i første rekke. Produksjonen foregår i Nedre Eggedal, hvor fabrikken med 160 ansatte har eksistert siden 1950.

For ytterligere informasjon:

Sigdal pressetjeneste
Isobar Norge
Marianne Solheim Birkeland
Tlf 955 20 354
Email marianne.birkeland@isobar.com

Kategorier

Sigdal har produsert kjøkken gjennom 60 år. Det gode håndverket, teknologien og designet har vært en bærebjelke for et av Norges mest velrenommerte kjøkkenmerker og finnes nå i tusenvis av hjem.

Pernilla Ohlin

Pressekontakt PR ansvarlig for Sigdal PR +46 70 250 22 69

Sigdal kjøkken - produsent av norsk kjøkkenkvalitet i over 70 år!

Sier du kjøkken til folk, vil nok de aller fleste svare Sigdal. Forklaringen er helt enkelt den, at fabrikken vår i den vesle bygda Nedre Eggedal i Sigdal kommune i Buskerud har produsert kvalitetskjøkken til det norske folk helt siden 1950. Samtidig som vi ligger helt i tet når det gjelder kontinentale trender og designimpulser, er Sigdal kjøkken et symbol på norske håndverkstradisjoner, norske kvalitetsstandarder, og ikke minst norske idealer om kortreiste produkter.

Å ha et godt kjøkken med skreddersydde løsninger har blitt en verdifull del av folks hverdagsliv, og kjennes både trygt og fornuftig. Med ved siden av å være husets knutepunkt egner det seg også utmerket til sosiale stunder i gode venners lag.

Kjøkkenet er hjemmets hjerte - der øyeblikkene som teller skapes!