Ny undersøkelse: Her er Norges frekkeste navn!

Hvilke navn er egentlig Norges frekkeste? Den erotiske nettbutikken Sinful.no har tatt “frekkhetstemperaturen” på norske navn ved å kikke inn i sine salgsdata.

Undersøkelsen viser at det er menn med navnet Jan og kvinner med navnet Grethe som investerer mest penger i nytt innhold til nattbordskuffen, og stikker derfor avsted med tittelen som “Norges frekkeste navn”.

Statistikken er basert på nettbutikkens siste 50 000 ordre, og undersøkelsen viser at det er navn som tilhører både den yngre og eldre del av befolkningen som topper listen. Sinful har tidligere gjort lignende undersøkelser i Sverige og Danmark, hvor resultatet viste at det typisk var navn som tilhører den modne generasjonen som dominerer sexleketøyenes salgsstatistikk.

«Vi opplever i Norge at det generelt er folk i alle aldre som etterspør sexleketøy. Dette viser at Norge er et åpent samfunn, hvor man ikke er redd for å prøve noe nytt i dobbeltsengen, uavhengig om man er 20 år eller 60 år», sier Mathilde Mackowski, grunnleggeren av Sinful.no.

Se hvor frekt ditt navn er

Sinful.no har laget en navnesøketjeneste hvor man enkelt kan skrive inn sitt navn og dermed se hvilken plassering navnet har på listen over Norges frekkeste navn 2016. Det er også mulig å sammenligne sitt navn med andre, og på denne måten finne ut om venner eller kollegaer har et frekkere navn enn en selv.

Du kan se hvor frekt ditt navn er ved å prøve tjenesten her!

Håper undersøkelsen vil gi et smil om munnen

«Vi håper at statistikken blir tatt godt imot og at det er morsomt å sammenligne hverandres navn, for å finne ut av hvem som har det frekkeste. Det er også mulig å se hvilket navn som toppen listen i de forskjellige landsdelene. Hos Sinful har vi allerede konkurrert om hvem av oss som har det frekkeste navnet - og jeg kan avsløre at det dessverre ikke var meg som vant», ler Mathilde Mackowski.

Topp 10 liste over Norges frekkeste navn:

1. Grethe

2. Jan

3. Monica

4. Gunnar

5. Ingrid

6. Kathrine

7. Andreas

8. William

9. Ole

10. Ruth

Bonusinfo:

• Resultatene er basert på en sammenligning av gjennomsnittlig ordreverdi for de forskjellige navnene. Det er altså ikke antallet av ordre personer med det aktuelle navnet har registrert, men snarere hvor store beløper de i gjennomsnitt bestiller for.
  • Undersøkelsen er senest oppdatert den 12.10.2016 og er basert på navnedata fra Statistisk Sentralbyrå og de seneste 50 000 ordre bestilt hos Sinful.no
  • Sinful.no garanterer for at alle data i undersøkelsen har blitt behandlet 100 prosent anonymt. I undersøkelsen er det regnet med de 800 mest brukte navn i Norge.

• Sosiale spørsmål

• sexleketøy
  • mathilde mackowski
  • norges frekkeste navn
  • sinful.no
  • sinful

Sinful.no er Nordens største erotiske nettbutikk og har som mål å kunne inspirere og hjelpe alle, uavhengig av kjønn, alder og seksualitet, til å oppnå et mer lekent sexliv. Sinful ble grunnlagt i 2008 av Mathilde Mackowski og Tonny Andersen, og bedriften omfatter i dag over 50 ansatte.

Victoria Andersen

Pressekontakt Communication Manager 28726870